هر که خواهان «ابَرتعقل» است، باید «ابَرشاگرد»ی کند.

گاهی نوشته‌های دغدغه‌مندانه‌ای را در این تارنما منتشر می‌کنم؛ به امید آنکه اثربخش گردد.

هر که خواهان «ابَرتعقل» است، باید «ابَرشاگرد»ی کند.

گاهی نوشته‌های دغدغه‌مندانه‌ای را در این تارنما منتشر می‌کنم؛ به امید آنکه اثربخش گردد.

منطق آمریکایی (به مناسبت روز قدس)

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۵۲ ب.ظ

منطق آمریکایی می‌گوید:

گرچه «یهودیان» در طول تاریخِ بسیار طولانیِ «چهار هزار ساله‌ی» سرزمین «فلسطین»، صرفا مدت بسیار کوتاهی در این سرزمین سکونت داشته‌اند (و در واقع صرفا «رهگذران» آن بوده‌اند) و نیز گرچه مهلت سکونت یهودیان در فلسطین در دوران حضرت عیسی علیه السلام به پایان رسید و نیز گرچه «یهودیت» و «صهیونیسم» دو مفهوم متضاد و کاملا جداگانه هستند و صهیونیست‌ها با شکستن عهد خود در تورات، راه خود را از یهودیت جدا کرده و غاصبانه و سبُعانه در فلسطین ساکن شده‌اند، اما با این حال، باز هم سرزمین «فلسطین» متعلق به صهیونیست‌هاست!!!

 

میزان تعلق خاطر یهودیان به سرزمین «فلسطین» در حدی بود که با وجود دعوت حضرت موسی علیه السلام به بازگشت، ترسیدند و حاضر نشدند که به آن سرزمین بازگردند!

 

 

همین منطق آمریکایی معتقد است:

اگرچه ساکنان فعلی سرزمین «آمریکا» و حاکمان آن، «هیچ» پیشینه و تاریخی در این کشور نداشته و به واقع  عمدتا انگلیسی‌ها و اسپانیایی‌هایی بوده و هستند که به سبب طمع‌ورزی به این سرزمین آمده و آن را غصب نموده و بخش فراوانی از ساکنان اصلی و دیرینه‌ی آن (= بومیان سرخپوست) را به قتل رسانده‌اند، اما بازهم این سرزمین متعلق به ساکنان کنونی آمریکاست!!!

 

نویسنده: ابَرشاگرد

  • حسن احمدی ماژین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی