تیر «سرمایهداری» به قلب «انسانیت»
جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ب.ظ
«سرمایهداری» هیچ ابایی ندارد که برای کسب حداکثر سود از طریق ترویج مصرفگرایی(مَصرفِ مُسرفانه و مُترفانه)، ملاک حقیقی جذابیت و مرکزیت انسان را که چیزی جز «تقوا» نیست، جابهجا کند.
سرمایهداری با ابزار تبلیغات سطحیگرایانه و متکی بر لذت لحظهای برای فروش حداکثری تولیدات خود، تلاش میکند که با جعل ملاکهای جذابیت انسانی، افرادی را به صِرف «خوشچهره بودن»، «خوشاندام بودن» و ... در کانون توجهات قرار دهد و این ملاکهای قشری و دروغین را در نظر تودههای مردم برجسته و معتبر سازد.
محترمترین و مهمترین چیزی که در این بین به عنوان سوژهی ترور قرار میگیرد، «هویت حقیقی و والای انسان» است.
نویسنده: ابَرشاگرد
- ۰۰/۱۰/۲۴
من موافق نیستم چونکه نظام سرمایه داری فقط تبلیغ میکنه واین ماهستیم که انتخابش کنیم یانه متاسفانه درزندگی خودمون واطرافیانمون به شدت زیاد میبینم که همین معیارهای ظاهری چقدر مهم وباارزش قلمدادمیشه درحالی که طبقه متوسط و مذهبی ومقید به شعائر مذهبی هستندوهیچ وقت ارزشهای انسانی رامهم تلقی نمی کنند نهایتا دلشون بسوزه وسوء استفاده کنند